728 x 90

“Macedonian products made in Greece” Διεθνή Καμπάνια με σκοπό την διάδοση των Ελληνικών Προϊόντων

“Macedonian products made in Greece” Διεθνή Καμπάνια με σκοπό την διάδοση των Ελληνικών Προϊόντων

Η καμπάνια ονομάζεται “Macedonian products made in Greece”,είναι μια διεθνής καμπάνια και όποιος μπει στο macedonianproducts.gr θα δει ότι η καμπάνια είναι στα αγγλικά διότι απευθύνετε  κυρίως σε καταναλωτές του εξωτερικού.Επικεφαλής της καμπάνιας η Αφροδίτη Λατινοπούλου η οποία τόνισε πως «η καμπάνια αυτή ξεκίνησε εδώ και λίγο καιρό όταν διαπιστώθηκε πως δεν υπάρχει καμία προωθητική ενέργεια από ελληνικής πλευρά όσον αφορά τα μακεδονικά προϊόντα. Η προσπάθεια αφορά τρόπους  έτσι ώστε να γίνουν γνωστά τα μακεδονικά μας προϊόντα, καθώς  σε σχέση με τα προϊόντα της γείτονος χώρας η οποία χρησιμοποιεί την ονομασία της Μακεδονίας, είμαστε πίσω. Αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι υπάρχει μια τεράστια σύγχυση στο εξωτερικό, στα υπάρχοντα προϊόντα στα οποία χρησιμοποιείτε  η ονομασία της Μακεδονίας ή παράγωγά της, τόσο από την Ελλάδα  αλλά και από την Βόρεια πλέον Μακεδονία.

Παράλληλα εξήγησε ότι «αυτό που ξεκινήσαμε να κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε να διαδώσουμε σε όλο τον κόσμο και ιδιαίτερα μέσα από την ομογένεια το εξής μήνυμα: όταν ένας καταναλωτής ιδιαίτερα στο εξωτερικό βλέπει στο super market ή σε ένα εστιατόριο, ένα μακεδονικό προϊόν, δηλαδή ένα προϊόν το οποίο φέρει στην επωνυμία του το όνομα της Μακεδονίας ή παράγωγά του θα πρέπει πάντα να ελέγχει εάν αυτό το προϊόν έχει ως χώρα  προέλευσης την Ελλάδα. Είναι μια πολύ μικρή λεπτομέρεια η οποία πρέπει να καθιερωθεί στο μυαλό των καταναλωτών έτσι ώστε να δώσουμε ένα τέλος σε αυτή την σύγχυση.

Είναι η μόνη μας δύναμη το made in Greece, δηλαδή η χώρα προέλευσης, διότι δεν υπάρχει χώρα Μακεδονία, δεν υπάρχει made in Macedonia, δεν είναι χώρα η Μακεδονία για να χρησιμοποιείται έτσι».

Σκοπός η διάδοση της καμπάνιας στο εξωτερικό

Παράλληλα, η Α. Λατινοπούλου τόνισε ότι σκοπός είναι η συλλογή υπογραφών στο εξωτερικό και η διάδοση της καμπάνιας, μέσω της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας.

Τέλος, συμπλήρωσε ότι «σκοπός είναι να ευαισθητοποιήσουμε και τις επιχειρήσεις που φέρουν το όνομα Μακεδονία και είναι 4.000 αυτές οι επιχειρήσεις αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή αυτό το οποίο έχει προκύψει από την Συμφωνία των Πρεσπών είναι ότι θα πρέπει οι ελληνικές επιχειρήσεις να κατοχυρώσουν την επωνυμία τους. Βέβαια έχουνε πει ότι θα προκύψει και μια επιτροπή η οποία με κάποια κριτήρια θα αποφασίσει ποιες επιχειρήσεις ίσως να μην μπορούν να συνεχίσουν ακόμα και τη δραστηριότητά τους. Αυτά όμως είναι πράγματα τα οποία είναι πάρα πολύ θολά, δεν έχουνε ξεκαθαριστεί. Υπάρχει ένα τριετές όριο μέχρι να δούμε τι θα γίνει με αυτή τη κατάσταση. Εμείς αυτό που θέλουμε να προλάβουμε είναι μέσα σε αυτά τα τρία χρόνια, μέχρι να ξεκαθαρίσει δηλαδή αυτή η κατάσταση να μπορέσουμε να πατήσουμε γερά στα πόδια μας».

 

Νέα σε εικόνες

Πρόσφατα άρθρα

Τοπική επικαιρότητα